brittdenise

Alla inlägg under augusti 2011

Av Denise Andersson - 27 augusti 2011 17:03

GRATTTTTIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS.

NU JÄKLAR SKA DE FIRAS, SKÅÅÅÅÅÅÅL.

VILKET PAAARTYYYY..


popcorn o film står på schemat.

Grattis älskling!


 

Av Denise Andersson - 26 augusti 2011 20:52

Tänk att det finns så här fina barn, och tänk att man har sån tur så man får låna dom ibland.

Och framförallt tänk vilken jävla bra faster dom har ;)


  

 

 



Av Denise Andersson - 25 augusti 2011 08:43




Alla som känner mig vet ju precis vad jag tycker om denna sorts musik.




Av Denise Andersson - 25 augusti 2011 07:44

Jeppe: du Denise, vet du varför katterna leker och retar råttorna innan dom äter upp dom??

Jag: nä säg!

Jeppe: jo för att dom ska pissa och skita först.

Jag: Öh jaha!

Jeppe: Jo de e sant, de e sant. Jag hörde det på radion

(allt som sägs på radion e SANT)

Mamma: Vadå vad säger ni?

Jeppe berättar igen och ändrar snabbt piss och skit till pink och bajs.


Hur kan det komma sig!?

Trodde han att mamma skulle bli arg om han sa piss och skit till henne.?


Ni måste nog tänka er in riktigt i situationen för att förstå de extremt humoristiska!!!



Av Denise Andersson - 24 augusti 2011 20:13

  


Tänkte att jag skulle testa en ny blogg.. Så det är här ni kommer se mig framöver.

Börjar med en bild på två stora favoriter=)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards