brittdenise

Alla inlägg under mars 2012

Av Denise Andersson - 29 mars 2012 16:26

Nu jävlar ska jag klaga. 

 jag  har sveriges sämsta immunförsvar. Jag är sjuk JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄMT!

Ja e så jävla trött på hosta, snor och huvudvärk.


OCH vart i helvete tar mina saker vägen?

Man kan omöjligt va så oansvarig så allt bara försvinner JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄMT!

De måste va nån som driver med mej. 


Har nyss beställt ett nytt VISA kort, för mitt gamla bara försvann hux flux.

När ja väl fick det nya skulle ja lägga det i plånboken.

Men då är ju frågan vart fan är plånboken med mitt körkort bl.a?

Den har varit borta i nästan två veckor nu..


Och ni som tänker nu "Lägg sakerna på samma ställe varje gång, så vet du vart du har dom"

Skitsnack säger jag. Det finns INGEN som har alla grejer på samma ställe jämt.. Man är ju aldrig på samma ställe jämt. 






Av Denise Andersson - 22 mars 2012 12:31



Den här killen hälsar på mig ibland, han har ett eget rum och en egen säng.

Han sover för det mesta....

Av Denise Andersson - 19 mars 2012 14:38

Världens bästa låt, världens snyggaste tjej.

Jävlar anamma. 


Av Denise Andersson - 19 mars 2012 14:07

CHA CHA BLOGGEN!


Måndag igen, och en rätt så bra sådan.

Det är vår i luften och det ger faktiskt behövlig energi.

Jag blir mycket gladare och piggare under våren, precis som många andra. 


I helgen var vi i fjälls, och det känns som att det kommer fortsätta så några helger framöver.

För den bästa tiden är NU, finns väl ingen bättre tid än vår-vintern?

Och ännu bättre blir de ju om solen kommer fram och det sluuuuuutar blåsa. 

 


På våren är det oxå som att alla kommer fram från ingenstans!?

helt plötsligt är det folk i farten vart man än är. 

Men ja saknar dom som inte är i närheten så ofta. 

Framförallt Sanna&Sarah, tycker ni ska vara i farten mer.

Ja saknar er nästan jämt:-) 


Nä nu ska jag gå ut med Maximus en sväng, så ja slipper jeppes tjat om att det är fel på hockeyspelarna på tv-spelet.. Förbannat!


XOXO 

Av Denise Andersson - 14 mars 2012 16:07

Jag är inne i en "sluta snusa period" 

och det ska jag tala om för er att de är fan helt bedrövligt jävla skit jobbigt.

Går inte att beskriva.

Jag har grinat minst 10 ggr idag. hemma för mig själv!

Så egentligen förstår ja inte varför ja utsätter mig för detta helvete............

oxå tänker ni:  "hur svårt kan de va, det är ju bara att ge fan, sluta gnäll din fjant"

Och ni som tänker så ska SLUUUUTA tänka så. 


                                                                                 Vi får se hur länge jag står ut, kanske för-alltid




kanske tills ikväll!  

Av Denise Andersson - 13 mars 2012 15:08

Dom går fort mina veckor, framförallt när man får helg redan på tisdagen.. Fler borde testa att jobba bara en dag i veckan (!?) 


Lite från veckorna som varit




Jag har fått min första fisk!! ganska stort...


 



Och vi har haft vinterns första och förmodligen sista after-pimpel. 


 





Av Denise Andersson - 2 mars 2012 10:21

Jajjamen, nu är det fredag igen. 

Det är så skönt med helg när man verkligen förtjänar den!

"skämt åt sidan" (som johanna skulle sagt) :-)


Helgen blir nog cool-lugn, har inget som helst planerat.

Men finväder ser de ut att bli, kanske ska ut och rasta skidorna?


Jeppe är förövrigt magsjuk,

men jag hoppas att jag klarar mig

eftersom jag redan varit magsjuk 2 ggr den senaste månaden.

Sjukt trist med magsjuka på en fredag, när man ska äta gott och må gott, 

får väl bli nyponsoppa till middag då =) 


Annars håller jag på funderar på vad jag vill bli när ja blir stor. 

Va tror ni om de här?

     




Av Denise Andersson - 1 mars 2012 15:50

Robban har varit hemma med barna sen igår. 

Det är lika roligt varje gång, och det är ofattbart hur man kan älska två människor

på detta vis. 

Undra då hur mycket man kommer älskar sina egna barn?

De värmer så otroligt i hjärtat när C ropar NIIIIIIS, NIIIS

åsså får man en stor blöt PUSS och en riktigt go kram. 

Snacka om att dom höjer livskvaliten :-) 

H & R gör ett förbaskat bra jobb:-) 


   

Annars då?

Jo de ska ja tala om, att jag håller fullkomligt på döör av rastlöshet. 

Det är så mycket jag vill göra men så lite ja kan göra..

för de kan vi ju räkna ut allihop att utan pengar tar man sig fan inte långt här i livet.

å jag är så less på att bo i lägenhet, man e så instängd och omringad av en massa sura grann-tanter. 

MEN MEN man måste väl se det postitivt, FÖRHOPPNINGSVIS kan de bara gå åt ett håll = )



Nä nu ska ja väl laga nån "goo middag" till min arbetande karl.. de var hans önskemål idag. 

Nån gomiddag, 

Ja!? sen när lagar jag äcklig mat? Då kan man ju lika gärna ge fan i att äta!


Puss och hej leverpastej

Ovido - Quiz & Flashcards