brittdenise

Alla inlägg under april 2012

Av Denise Andersson - 26 april 2012 14:22

Nu tänker jag gå emot alla mina principer, och vara sådär löjligt glad och tacksam. 


Den det handlar om är förstås min Jesper. 

Jag har aldrig träffat nån mer förstående och snäll människa, 

han har ett fruktansvärt tålamod. Jag vet mycket väl att jag inte 

är den lättaste att leva med. 

Alla som känner mig vet ju vilket humör jag har, och hur ja kan tända till

på två röda.. Har försökt jobba på det där. men... har inte kommit skit långt. 

Men J har en förmåga att vända på mitt humör. 


Jeppe han ställer upp för allt och alla jämt. Tänker sällan på sig själv i första hand.

Han är helt enkelt skit-bra, och jag har börjat greppa vilken tur ja har haft!

För dom växer ju inte på träd. 


   


Av Denise Andersson - 20 april 2012 13:38

Hannah ringde imorse och frågade om jag kunde komma och vara med Milliam medans hon och cabben for in till stan. Självklart for jag raka vägen in på frösön.

Nu sover lill-gubben och jag antar att dom andra kommer hem snart =)


Ikväll vart jag bjuden på middag av Mina, och sen bestämde vi att vi ska åka på krokomscupen och hejja på grabbarna från offerdal.

å jag som trodde att det skulle bli en satans skit helg.. Men de vart ju inte så.

Sanna kommer hem oxå, och jag hoppas att vi får träffa sarah nånting förhoppningsvis imorgon.

Tänk va lite vänner kan liva upp =)


<3


Av Denise Andersson - 18 april 2012 14:06

Ps. Min plånbok är tillbaka.. 

Ps. mitt gamla kontokort är tillbaka..

ps. Jag har numera två av allt..

praktiskt!


Veckorna flyger iväg, och det närmar sig Dansforum på skalet.

Ikväll kommer några av stugkamraterna hit, det ska fikas och planeras litegrann.

Bla vad som ska bäras på after-skiin.

Jag tycker ju egentligen inte om att klä ut mig, men iår kanske man ska chocka och göra det ändå.

En extra öl innan man går kanske gör susen. Ja vi får helt enkelt se vad som händer. 




Bjuppar på lite bilder sen förra helgen!

         


Presentation

DENISE ANDERSSON

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards