brittdenise

Alla inlägg under maj 2012

Av Denise Andersson - 30 maj 2012 18:14

  • Kalle bara sover
  • Jeppe är i en annan del av köping
  • Mina bara pluggar 
  • Har ingen bil, (eller egentligen är de väl en bil men skulle hellre kalla det traktor)
  • Bara skit på tv:n
  • kan inte träna (för kalle är orkar tydligen bara gå 50 meter) 
  • ostädad lägenhet (tänker inte städa förrän imorgon)
  • Har redan ätit
  • det är svinaktigt jävla kallt ute
  • ja just de.. ja har inget jobb heller.
  • och INGA som helst ideer över vad ja vill bli när ja blir stor
  • Fick paket på posten och ALLT var till Jeppe. 
  • Jag är blek
  • Jag är tjock
  • Jag är trött
Ja kan göra den här skit-listan aslång. 
Hej

Av Denise Andersson - 21 maj 2012 13:44

Kärlek vid första ögonkastet.

     

Av Denise Andersson - 15 maj 2012 20:48

Dags för en liten semester. 

Den 21 Juni åker vi till Grekland, jag och mamma. 

Förbannat skönt ska de bli.. Det var ett tag sen jag var på "solsemester"

va ju iof till barcelona i höstas.

Men senaste sol och bad semestern var 08 med brudarna. 

Tragiskt längesen. 

Men men nu är det dags igen iaf.


     

Av Denise Andersson - 14 maj 2012 10:58

Nu är det måndag igen, och en riktigt bra sådan.

Har haft en lugn super bra helg med träning och mys!

Cabben var här från lördag till söndag, så lite tok har vi hunnit med.

Ja älskar den här lilla token. 


 

     




Igår va vi in och bowla igår.. en bild säger mer än tusen ord. Eller hur ;) hihi




Tack för en kanon helg mina fina!

Av Denise Andersson - 11 maj 2012 12:38

Tjena mittbena!


Fredag och det känns som att de kommer bli en bra helg. ¨

Ska strax åka till krokom och träna med Mina, är inne i ett litet flow nu så att säga.

Sen blir de förmodligen bara en massa mys ikväll, kanske en och annan björnsafari?

fast ja vill helst inte se nån.. För ja hatar, uppriktigt hatar dessa farliga djur!!

men jag älskar att åka bil på kvällarna, det gör vi ofta.. Jag och mr J. 


Imorgon kommer bästa Casbian hit , han ska sova hos oss så att mamman&pappan får lite kvalitetstid.

De förtjänar dom verkligen. Jag beundrar dom.

Och ingen blir ju gladare än jag;) 

mycket bus har jag räknat med. 

 


Så trevlig helg på er. 

Av Denise Andersson - 10 maj 2012 12:11

Dom flesta som någongång varit på skalet tors-sönd under vår/höst forum 

vet hur underbar söndagen och måndagen är.  "Skämt åt sidan"

Jag är fortfarande äckligt trött, och det är ..torsdag.. 

Men på någotvis är det värt att leva i den där bubblan och stänga ute omvärlden en helg.

För att det är förbannat roligt. 


bjuder på dom få bilderna som togs....


Heman Hunters.. Åke va sjuk, klimpen fick hoppa in!

       

Ovido - Quiz & Flashcards