brittdenise

Direktlänk till inlägg 6 september 2012

Fundersam!

Av Denise Andersson - 6 september 2012 22:10

Det är konstigt med mig... Nu ligger ja här för mig själv och har värk i typ hela kroppen, och en påträngande ångest-känsla. Men varför? Vad är det jag har gjort/sagt den här gången!? Ja har fan inte en susning... Ja undrar vad jag ska göra med mitt liv för att bli nöjd! Eller är det så att man SKA nöja sig? Svårt.. Jaja, från det ena till det andra. Håller fortfarande på med min nagel teknolog utbildning. Så är det någon som är sugen på att testa så håller jag på för fullt hemma! Men nu är det nog dags att avrunda den här kvällen oxå, själv i dubbelsängen! Förbannade älgjakt.....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Andersson - 3 februari 2013 12:35

Nu är det söndag igen och det är väl fan va helgerna går fort..... I fredags var jag hos sjuklingarna C & M hela dagen' så mamman och pappan kunde jobba. igår var vi ut och käka på t&k och tittade på Östersunds revyn, fasen va bra den var! Duktiga ...

Av Denise Andersson - 28 januari 2013 11:51

Bilderna får tala för sig själv. Men tack för en sån där skit-bra helg mina vänner. Love u ...

<3

Av Denise Andersson - 22 januari 2013 21:10

Lyckligt lottad som får ha dom här grabbarna i mitt liv?

Av Denise Andersson - 22 januari 2013 19:42

Andra passet för veckan är gjort, 7,5 jobbiga jävla km. Det går fööör tungt, och tar fööör lång tid! Men det är väl bara att härda ut..... Därför kan man passa på att ta ett kort medans man vilar sig lite!;-) ...

Av Denise Andersson - 21 januari 2013 23:00

Det tråkigaste som finns är att sova.... Men man måste ju tyvärr göra det! Tänk vad mycket man skulle hinna med om man slapp den här sovningen! Aja, när jag kom hem från simmningen så låg det ett par sprojlers pjäxor på köksbordet! Dååå blev ja...

Presentation

DENISE ANDERSSON

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards