brittdenise

Alla inlägg under augusti 2012

Av Denise Andersson - 12 augusti 2012 23:24

Ligger och tittar på OS-avslutningen. Jävligt mäktigt, kan inte ens föreställa mig hur det ska va på plats!! Coolt antagligen.. Jaha OS är slut, helgen är slut och min oönskade halvårs semester är oxå slut. Äntligen! Imorgon börjar livet igen, för det står fan still när man är arbetslös. Min idée om att bli nagelteknolog tar fart imorgon. ?Hur detta ska gå med mina skakiga händer är det nog bara gudarna som vet. Men man måste ju iaf försöka.... Jag är inte ens nervös än, och det är konstigt. Jag brukar ju avsluta allting innan det ens börjar pga min äckliga nervositet! Får hoppas att ja inte bajsar på mig precis innan ja ska gå in i lokalen imorgon .. Första intrycket säger ju ändå en hel del:-)) skämt åt sidan... Får hoppas att ja kan lära mig något iaf:-) Nä nu mina vänner ska ja vänta på Spice girls sen kojjsa! Goooodnatt?

<3

Av Denise Andersson - 6 augusti 2012 23:19

Fick en Godnatt puss!

Av Denise Andersson - 6 augusti 2012 21:45

Jag är en såkallad periodare när det gäller bloggen.. Hade totalt glömt bort den.

Men nu gör vi ett nytt försök.. ett tag... 


Semester tiderna är slut och jag är inte riktigt på banan med den där förbannade badrumsvågen..

Tyckte han tog i lite väl mycket idag.

Nog för att ja har druckit en jävla massa öl och ätit en jävla massa god mat.. men va fan!

Satan kan man oxå säga.. 

Jaja det är väl bara att ta sig i kragen, skratta lite och försöka ändra lite vanor. 

Pojkvän har jag ju redan, så ja behöver väl inte stressa. hihi


nä nu....


Godnatt


Ovido - Quiz & Flashcards