brittdenise

Direktlänk till inlägg 30 maj 2012

Uttråkad!!!"#¤¤%&/()==??=))(/&%¤#""!!?=)(/

Av Denise Andersson - 30 maj 2012 18:14

  • Kalle bara sover
  • Jeppe är i en annan del av köping
  • Mina bara pluggar 
  • Har ingen bil, (eller egentligen är de väl en bil men skulle hellre kalla det traktor)
  • Bara skit på tv:n
  • kan inte träna (för kalle är orkar tydligen bara gå 50 meter) 
  • ostädad lägenhet (tänker inte städa förrän imorgon)
  • Har redan ätit
  • det är svinaktigt jävla kallt ute
  • ja just de.. ja har inget jobb heller.
  • och INGA som helst ideer över vad ja vill bli när ja blir stor
  • Fick paket på posten och ALLT var till Jeppe. 
  • Jag är blek
  • Jag är tjock
  • Jag är trött
Ja kan göra den här skit-listan aslång. 
Hej

 
 
Ingen bild

dinkåmpis

12 juni 2012 19:13

jag tycker du är söööööt, och snygg!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Denise Andersson - 3 februari 2013 12:35

Nu är det söndag igen och det är väl fan va helgerna går fort..... I fredags var jag hos sjuklingarna C & M hela dagen' så mamman och pappan kunde jobba. igår var vi ut och käka på t&k och tittade på Östersunds revyn, fasen va bra den var! Duktiga ...

Av Denise Andersson - 28 januari 2013 11:51

Bilderna får tala för sig själv. Men tack för en sån där skit-bra helg mina vänner. Love u ...

<3

Av Denise Andersson - 22 januari 2013 21:10

Lyckligt lottad som får ha dom här grabbarna i mitt liv?

Av Denise Andersson - 22 januari 2013 19:42

Andra passet för veckan är gjort, 7,5 jobbiga jävla km. Det går fööör tungt, och tar fööör lång tid! Men det är väl bara att härda ut..... Därför kan man passa på att ta ett kort medans man vilar sig lite!;-) ...

Av Denise Andersson - 21 januari 2013 23:00

Det tråkigaste som finns är att sova.... Men man måste ju tyvärr göra det! Tänk vad mycket man skulle hinna med om man slapp den här sovningen! Aja, när jag kom hem från simmningen så låg det ett par sprojlers pjäxor på köksbordet! Dååå blev ja...

Ovido - Quiz & Flashcards